Bicicleta pentru copii pentru tinere printese Aist Lilo 18″. Modelul are roti manevrabile de 18″ care sunt potrivite pentru copiii de 5-8 ani cu o inaltime de 110 cm sau mai mult. Bicicletele Aist sunt de inalta calitate si design detaliat, s-au dovedit a fi practice si fiabile. Pentru o învățare mai sigură a mersului pe bicicletă, există roți atașate care vor ajuta copilul să învețe să se echilibreze fără a se învineți. Două frâne sunt responsabile pentru o oprire sigură simultan – o jantă mecanică față și o frână de picior din spate. Geometria deschisă a cadrului va oferi o siguranță suplimentară la urcarea pe bicicletă. Un design luminos va face mersul pe jos aventuri distractive!
Bicicleta Lilo 18 „
2100MDL
AIST LILO 18″
GEN Fete
GRUPĂ DE VÂRĂ De la 4,5 la 7,5 ani
CADRU Material cadru Otel
Cadru 18″, Hi-ten
Mărimea cadrului Mărime unică
SUPORT Tip de absorbtie a socurilor Furca rigida
Furcă Hi-Ten
MANAGEMENT Saddle Aist
Tija 25.4*220mm
Coloana de directie Filetata
Tijă Oțel, 150 mm
Ghidon Oțel, 520 mm
Manere 100 mm
FRÂNE Frâne Frână în V față/Picior din spate
TRANSMISIE Număr de viteze 1
Schimbator spate –
Tip de schimbatoare –
schimbatoare –
Cărucior din oțel, demontabil
Clichet/caseta 16T
Sistem de biele Oțel, 32T
Lant 1/2″X1/8″
ROȚI Dimensiunea roții 18″
Bucșă față Oțel, 28H
Bucșă spate Oțel, 28H
Material jante Aluminiu
Rim Single Wall
Cauciucuri Wanda 18 x 2.125
OPTIONAL Pedale Plastic
Wings Steel
Roti laterale +
portbagaj +
Bell +
Coș +
Garantia produselor vandute de Electrocasnic.md
Pentru toate produsele vandute si livrate de catre Electrocasnic.md beneficiezi de certificate de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.
Produse cu certificat de garantie emis de producator
Pentru o parte dintre produsele vandute de ELECTROCASNIC.MD vei primi certificat de garantie emis de producator sau distributor in format tiparit. Il gasesti in cutia produsului sau lipit pe exteriorul cutiei. Pastreaza certificatul ca sa poti beneficia de garantie, daca va fi nevoie.
Daca produsul se defecteaza in perioada de garantie, reparatia iti este asigurata de reteaua de service autorizat a producatorului/ distribuitorului, in centrele specificate in certificat. Poti veni cu produsul si in unul dintre showroom-urile Electrocasnic.md sau il poti trimite in service completand formularul de Service Pick-up & Return. Noi vom directiona produsul catre centrul de service autorizat de producator/ distribuitor si, dupa reparare, ti-l vom inapoia in showroom sau prin curier, in functie de modalitatea prin care ai trimis produsul in service.
Daca doresti ai si posibilitatea sa duci produsul defectat la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat, care va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.
Conditiile de acordare a garantiilor pot varia in functie de producator si sunt stabilite in politicile comerciale ale fiecarui producator, la nivel national.
- Livrarea pe teritoriul orașului Chișinău este gratuită.
- Livrarea în suburbii constituie 50 de lei.
- Transportul a cîtorva produse, în scopul alegerii la locul livrării, nu se efectuiază.
- Curierul vă va contacta preventiv pînă la livrarea produsului.
- În serviciul curierului nu intră montarea, instalarea și conectarea tehnicii, demonstrarea caracteristicilor produsului și explicarea metodelor de exploatare a acestuia.
Ridicarea produselor de dimensiuni mari la etaj sau livrarea directă la domiciliu:
- Prețul minimal pentru ridicarea unui produs de dimensiuni mari, pe scări, pînă la etajul 3 (inclusiv) constituie 50 lei.
- În lipsa ascensorului sau dacă acesta e nefuncțional, atunci se achită 50 lei plus 10 lei pentru fiecare etaj, începând cu etajul patru.
- Ajutarea curierului de către client la ridicare, micșorează prețul de două ori.
Ridicarea produselor de dimensiuni mari la etaj sau livrarea directă la domiciliu:
Livrarea pe teritoriul Moldovei se efectuează de către compania de curierat «Новая почта».
Livrarea pentru comenzi de peste 600 de lei este gratuită.*
Termenul de livrare de obicei este de 1-2 zile lucrătoare. Managerii noștri vor stabili împreună cu D-voastră data livrării, înainte de a expedia produsele.
Livrarea produselor de dimensiuni mari se efectuează până la scară sau porțile casei.
Menționăm că este necesar să se producă verificarea integrală și lipsa defectelor la exterior a produselor de către cumpărător. La semnarea facturii-express D-voastra acceptați că nu aveți reclamații față de vânzator și companiei de curierat.
În cazul în care bunurile sunt livrate și corespund cu toate cerintele de garanție, dar din anumite motive Dvs ați decis să nu-le cumparați, sunteți obligați să plătiti cheltuielile serviciului de curierat. Deci, înainte de a trimite comanda, asigurați-vă că ați ales exact modelul care doriți să cumparați.