Aveți dreptul de a solicita un schimb sau returnare a mărfurilor în termen de 14 zile dacă acestea nu se potrivesc ca formă, dimensiuni, stil, dimensiune, culoare sau, din alte motive, nu pot fi utilizate în scopul pentru care a fost destinat.

Condiții de schimb de mărfuri

  • Cumpărătorul nu este o persoană juridică;
  • Produsul nu a fost folosit, s-a păstrat aspectul original;
  • Produsul are ambalajul original complet nedeteriorat;
  • Se păstrează setul complet de bunuri: accesorii, consumabile, documentația de însoțire și software, iar ambalajul acestora nu este deteriorat;
  • Activarea produsului nu a fost efectuată.

Lista mărfurilor care nu pot fi returnate și schimbate

  • Bijuterii (articole din metale prețioase cu pietre prețioase, din metale prețioase cu inserții din pietre semiprețioase și sintetice, pietre prețioase tăiate).
  • Cusut si tricotaje (lenjerie de corp, lenjerie de pat, ciorapi).
  • Articole de igienă personală (periuțe de dinți, piepteni, agrafe, bigudiuri, pensete, aparate de ras, aparate de ras electric și alte produse similare de igienă personală).
  • Produse de parfumerie si cosmetice.
  • Produse textile (bumbac, in, lână, mătase și țesături sintetice, panglici, împletitură etc.).
  • Produse prin cablu (sârme, cabluri, cabluri).
  • Materiale de construcție și finisare și alte bunuri vândute la metru (linoleum, folie, covoare etc.).
  • Produse si materiale in contact cu alimentele, realizate din materiale polimerice, inclusiv cele de unica folosinta (vesela si ustensile de bucatarie, materiale de ambalare, recipiente pentru depozitarea si transportul produselor alimentare (cutii, conserve, sticle, butoaie).
  • Produse chimice de uz casnic, pesticide și produse agrochimice.
  • Mobilier de uz casnic (seturi și seturi de mobilă).
  • Automobile și mărfuri pentru motociclete, remorci și unități pentru acestea, mijloace mobile de mică mecanizare a lucrărilor agricole, bărci de agrement și alte ambarcațiuni de uz casnic.
  • Bunuri de uz casnic complexe din punct de vedere tehnic pentru care sunt stabilite perioade de garanție (aparate și dispozitive de uz casnic, echipamente electronice radio, calculatoare de uz casnic și echipamente de duplicare, echipamente fotografice și de filmare, telefoane (staționare și mobile) și echipamente de facsimil, instrumente muzicale electrice, echipamente și dispozitive de uz casnic pe gaz ).
  • Produse pentru prevenirea și tratarea anumitor boli la domiciliu (articole sanitare și de igienă din metal, cauciuc, textile și alte materiale, instrumente, dispozitive și echipamente medicale, produse de igienă bucală, lentile de ochelari, articole de îngrijire a copiilor, medicamente).
  • Jucării.

Cum se schimbă sau returnează un produs?

Pentru a începe procedura de schimb sau returnare a bunurilor achiziționate de la noi, contactați direct magazinul . Managerul nostru vă va sfătui cu privire la modul de returnare/schimbare a mărfii.

Ați descoperit o defecțiune sau o defecțiune
Contactați asistența clienți sau aduceți produsul defect la punctul de ridicare cu un card de garanție completat, precum și o chitanță de vânzare sau o chitanță de vânzare.
Pentru a confirma prezența unui defect la un produs complex din punct de vedere tehnic, trebuie să contactați un centru de service autorizat, care va confirma defectul reclamat.
Termenul de examinare a cererii este de 14 zile. În această perioadă se ia decizia de a repara bunurile, de a schimba sau de a returna fonduri
Verificarea calitatii bunurilor
Dacă faceți o reclamație, vânzătorul are dreptul de a verifica calitatea mărfurilor. În acest sens, vă reamintim de necesitatea de a furniza produsul achiziționat împreună cu o declarație de retur/schimb. Pe baza rezultatelor unui astfel de control al calității, Vânzătorul vă va oferi un răspuns la reclamația dvs.

Dacă nu sunteți de acord cu rezultatele controlului calității efectuat în conformitate cu alin. 3-6 din Decretul Guvernului RM Nr. 1465 din 08.12.2003 privind aprobarea Regulilor de schimb de produse nealimentare și a perioadelor de garanție, aveți dreptul de a declara o cerere scrisă pentru o examinare independentă a mărfurilor.

Examinarea se efectuează pe cheltuiala vânzătorului. Aveți dreptul să fiți prezent în timpul examinării. În cazul în care examinarea stabilește prezența unor defecte care au apărut din vina vânzătorului (producătorului), sunteți obligat să rambursați magazinului costurile de efectuare a examinării, precum și costurile asociate acesteia pentru depozitarea și transportul bunuri.

Reclamațiile sunt luate în considerare la prezentarea unui document care atestă achiziția produsului.